http://www.1v1y.com

3 Kasım 2022 Perşembe

Gaz Kuyruğunda Bir Trajedi

 Burada şeyi şeye teğelledik, paçamız kaymaz inşallah.

Gene bir gün gaz kuyruğunda bekliyorum. O vakitler memlekette kuru fasulye kıtlığı var.

Bizim Barbut Nuri ile sıradayız. Adam hileli zarda bir numara. Yükseğini nohutta yapmış

"Abi süpersin!"

"Eyvallah birader!"

"Abi, Hakkı Abi pideci açmış diyorlar, ne diyorsun?"

"Yakışır. Hakkı iyi kilim dokur. Geçen arabasının kartelini deldirmiş. Baki Usta'nın dükkânında şey ettik."

"Abi, sen yaparsın be!"

"Yaparız tabii!"

"Balcılıkta da iş var be abi!"

"Var da iyisini bulacaksın."

"Abi ben çok sıkıştım ya."

"Sal gitsin be oğlum!"

"Benimki gürültülü biraz abi."

" Utanma oğlum. Gürültüsü  harbiliğinden. Gürüldeyen kokmaz"

Zoooort!

"Oh be abi rahatladım!"

"İyi, gidelim."

"Gidelim abi..."


-Esselamualeykum Ya Rubeyba!

- Ve aleykumesselam Ya Ammar!

- Maşallah ne güzelsin. Seni görünce Şeyh Mırtullah'ın yatı aklıma geliyor.

- Ay ne güzel şeyler söylüyorsun Ammar.

-Sen bana Ammar deyince kendimi çok kahraman hissediyorum Ya Rubeyba!

- Ne güzel barbekün var.

- Barkebü ne Ya Rubeyba?

-Hihihhi ne şaşkınsın Ya Ammar!

- Sen böyle gülünce ben ürperiyorum Ya Ammar.

- Aaaah ah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder