http://www.1v1y.com

4 Kasım 2022 Cuma

Cumbuliyet Sıkımı Kroşesi

Tombul, esmer, sevimli bir ciklet şekili " Cumbuliyet yüz yıllık bir sıkım projesidir !" demiş.

Sıhhiye' ye inerken belediyenin meyve suyu römorkunda portakal suyu içerken aklınıza bu gelsin. Çünkü portakal çok portatif bir rejimdir. İçine çok sayıda pokemon sığdırılabiliyor.

Projenin ruhsatını Diyarçakır kelediyesi vermeliymiş. 

Yani bir cumbuliyet buldunuz diye bayram etmek de neyin nesiymiş?
- Esselamualeykum Ya Rubeyba! Nasılsın?
- Ve aleykumesselam Ya Ammar! Hamd olsun. Sen nasılsın?
- Hamd olsun. Bugün bayrammış.
- Ne bayramıymış?
- Cumhuriyet Bayramı diyorlar.
- O neymiş Ya Ammar?
- Ben de anlamadım. Başı açık, aksi, çalışan kadınların uydurdukları bir şeydi galiba .
- Ondan kurtulmamış mıydık?
- Rubeyba'm ben kendime bir sadrazam kıyafeti aldım .
- Ay ne güzel Ya Ammar! Sen o kıyafetle ne heybetli görünürsün, kim bilir? 
- Sana da sultan kıyafeti alırdım .
- Ya Ammar ! Sen nasıl da tatlısın böyle!
- Şu cumbuliyeti tam yıkalım , gör sana neler alacağım !
- Ya Ammar sen ne kahramansın!
- Hand olsun! O senin güzelliğin Ya Rubeyba'm!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder